Jump to content

Demontere kompressorclutch D6 370

Gp68

Recommended Posts

Det er nok ikke helt likt på d6 som på kad men sikkert samme prinsipp. Jeg fikk løsnet lageret med litt rustløser og nå sviver det veldig fint. Det er litt rumling i lager og ørlite slakk. Jeg vet ikke hva som er normalt her men hadde det vært hjullager til bil ville jeg nok sagt det er defekt. Disse lagrene er nok en del enklere vil jeg tro så mulig det er innafor. Skal ta det med til VP verksted for vurdering av kyndige. 

Takk for tips, jeg bytter lager selv. Fikk fantastisk veiledning hos jarslø marina igjen. De er faktisk helt rå på service. Det kan bli en liten utfordring å få løsnet en mutter inne i clutchen, de bruker et spesialverktøy der. Ellers skal det være ganske greit tror jeg. Alternativet er å la verkstedet ta demontering og montering mens jeg skifter lager selv. Ny clutch koster 12000, det er å anse som ran. 8000 hos marinedeler.no

• 2 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...