Swingswong Posted February 3, 2021 Share Posted February 3, 2021 Hei. Jeg tenker å montere en ventil for å kunne stenge sjøvanninntaket. Siden jeg nå ikke kan gå inn på Biltema for å måle, men får det levert i bagasjerommet trenger jeg å vite om denne er 38mm utvendig. noen som vet? https://www.biltema.no/batutstyr/vvs/slangenipler/slangenippel-2000020421 Quote Link to post
index Posted February 3, 2021 Share Posted February 3, 2021 På slangesiden er den jo det. Men gjengepartiet er større. Som du ser... Quote "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Roger jo Posted February 3, 2021 Share Posted February 3, 2021 (edited) Samme bilde på alle slangenipler. Har di 1 1/2 " i ventilen og ca.38mm så burde det være rett Send en Mail kundeservice@biltema.no Edited February 3, 2021 by Roger jo (see edit history) Quote Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Swingswong Posted February 3, 2021 Author Share Posted February 3, 2021 Jepp. Det er slangesiden jeg tenkte på. Takk for svar Quote Link to post
Taskeladden Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 (edited) Nå kan det være jeg husker feil, men når jeg byttet gjennomføring til septiken i november så var det noe kødd med biltema sine slangestusser. Husker ikke helt hva det var, men endte opp med å kjøpe på maritim, det var enklere. Edited February 4, 2021 by Taskeladden (see edit history) Quote A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
Recommended Posts