mavi Startet 3.Februar.2021 Del på Facebook Startet 3.Februar.2021 Kikker litt på en brukt Jeanneau Merry Fisher 695 og står en 115hk på den. Noen med erfaring på hva farta er med en sånn med 2 pers og ikke altfor mye bagasje? Selger snakka om 23 knop, men skal være samme skrog som Jeanneu 645 og den skal gå ca 5 knop raskere med samme motor. 150hk hadde nok vært det idelle og da skal de visst bikke 30 knop, men markedet eller lommeboka er ikke med på den Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 8.Februar.2021 Del på Facebook Svart 8.Februar.2021 Den båten ville jeg aldri kjøpt med 115hk. den må du kjøre på full tyn for at båten skal gå i det fartsområdet den er tiltenkt! resultat mer frobruk mer støy lav masjfart. 115 er for lite selv på min båt som er lettere og korttere, men sikkert mere V -bunn Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Mouche Svart 8.Februar.2021 Del på Facebook Svart 8.Februar.2021 Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
ivar Svart 8.Februar.2021 Del på Facebook Svart 8.Februar.2021 -morten- skrev for 2 timer siden: 115 er for lite selv på min båt som er lettere og korttere, men sikkert mere V -bunn jeg var med å prøvekjørte en kompis sin Hansvik 630 comfort speed med DF115, treige greier det også Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.