El barco de Sol Startet 5.Februar.2021 Link til dette innlegget Startet 5.Februar.2021 Skroget er bra men noen mindre utbedringer med gelcoatsparkel har lav glans.Tanken var da å anskaffe en batteridrevet poleringsmaskin med tilhørende "lurilurium" for å få skroget best mulig. Anbefalinger mottas med stor takknemlighet Sitér dette innlegget Link to post
Buster L Mercury Svart 5.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2021 Hvis du skal polere hele båten så bør du vel velge en poleringsmaskin med ledning? Ellers så må du kjøpe mange batterier. Det er ihvertfall min erfaring. Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 6.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2021 Jeg har M12 poleringsmaskina fra Milwaukee. Har forløpig bare polert 2 biler med den, men det gikk som en drøm. Klarte med med ett 4 og ett 2 Ah batteri. Med hurtiglader, var 2 Ah batteriet fulladet igjen når 4 Ah batteriet gikk tomt. Vurderer M18 polermaskina fra Milwaukee også, men vil helst hatt ocilerdende maskin hvis jeg skal ut med så mye penger. Får nok slite litt mer med ledningsmaskina først. Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Kjelli Svart 6.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2021 Skal teste Jula sin av merket Meec til våren, ikke som hovedmaskin, men som tillegg. https://www.jula.no/catalog/bil-og-garasje/bilpleie/polering-og-voks/elektriske-polermaskiner/oscillerende-poleringsmaskin-011712/ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.