Buster L Mercury Startet 5.Februar.2021 Link til dette innlegget Startet 5.Februar.2021 Er det noen på forumet her som har tips til hvor jeg kan få tak i bokstaver (vinyl dekaler) til navn på båten? Det må være gullbokstaver med svart kant som på bildet nedenfor. Hvis det finnes noen norske firmaer så ønsker jeg å kjøpe norsk. Sitér dette innlegget Link to post
Jp62 Svart 5.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2021 Vanberg reklame på øra , Fredrikstad Sitér dette innlegget Link to post
Shore Svart 5.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2021 Dette fikser de fleste skilt og folie bedrifter. Bl.a. Logotrykk i Vestby eller Profil Forum, Ole Deviks vei, Oslo, seriøse aktører. Sitér dette innlegget Skulle Googlet hva prokrastinering betyr, men tror jeg utsetter det til i morgen. Link to post
Ida Marie III Svart 5.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2021 Nær sagt hvilket som helst reklamefirma... Sitér dette innlegget Link to post
Fenderslinger Svart 6.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2021 Jeg brukte dekorshop. En hyggelig kar møtte meg på kaia i Arendal og monterte på båten. Topp service! https://www.dekorshop.no/baatdekor/ Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein Plast Svart 6.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2021 Ellers en veldig god grunn til å skaffe seg en folieskjærer.. :p Jeg forkledde den som en gave til fruen, til papirstæsjet hennes.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.