Sonata 7 Startet 26.Oktober.2005 Del på Facebook Startet 26.Oktober.2005 Hei! Er snart ferdig med å slipe ned skroget på båten og da vet jeg ikke helt hva slags bunnstoff jeg skal bruke eller hva slags lakk. Har sett på vc17 men syntes den er ganske dyr og har ikke funnet noen på nettet med priser på den i norge. Fra danmark kosta den vell litt over 400dkk per 750ml boks. Seajett sin 035 racing bunnstoff er utelukket. Det gror som bare pokker. Hempel da noen som har erfaringer med det?? Også var det lakken da, har sett på hempel sin "polybest" 2-komponent epoxilakk er denne bra, tror jeg skal bruke sprøyte. Men dette er jeg ikke sikker på enda, det kan jo bli nokså fint med rulle også?? Sitér dette innlegget Link to post
MortenF Svart 26.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 26.Oktober.2005 Har du sett på produktene til Star i drammen ? http://www.star.no mF Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.