750 Startet 8.Februar.2021 Link til dette innlegget Startet 8.Februar.2021 Kan eg koble 12v fra batteriet til D+ på dynamo? Sitér dette innlegget Link to post
X10an Svart 9.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2021 Nei, det bør du ikke gjøre mer en et par sekunder. D+ kommer fra batteriet gjennom en tenningsbryter og en ladelampe. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 9.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2021 Mørebad skrev for 23 timer siden: Kan eg koble 12v fra batteriet til D+ på dynamo? Hvorfor, og hva ville du oppnå med det? Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Stjernen ! Svart 9.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2021 Kansje dynamoen lader dårlig ,og han vil prøve kjøre direkt feltspenning. Du burde ha en lyspære i kretsen så det går litt strøm. Har vært borti mange båter/dynamoer som er koblet slik. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.