btt Startet 16.Februar.2021 Del på Facebook Startet 16.Februar.2021 Hei, noen som vet hvor nytt/ moderne kart jeg kan bruke i Raymarine E 140 Wide ? Og hva heter siste oppdatering av kart til disse ? Sitér dette innlegget Link to post
cruiser Svart 16.Februar.2021 Del på Facebook Svart 16.Februar.2021 Se nederst på side 1 av dokumentet i linken. CF kort på E Wide og kartene blir oppdatert fortløpende via webtjeneste, det følger med 1 år oppdatering hvis du kjøper nytt om jeg ikke husker feil. https://d2wb2wm9dm62ai.cloudfront.net/wysiwyg/docs/Compatibility_Guides/GPS_Plotter_Cards_Compatibility_Guide.pdf Lykke til! Sitér dette innlegget Link to post
btt Svart 16.Februar.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Februar.2021 Så er bare navionics som kan brukes ? Sitér dette innlegget Link to post
cruiser Svart 16.Februar.2021 Del på Facebook Svart 16.Februar.2021 Ja det er nok det, dette er plottere som begynner å bli noen år. Er dog gode kart etter min mening, de beste kartene gir muligheter for havnefoto, flyfoto overlay, 3D visning, dybdekoter fra andre brukere osv. Sitér dette innlegget Link to post
btt Svart 16.Februar.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Februar.2021 Kan jeg bare oppdatere kart jeg har ? Eller bør en kjøpe nytt ? Hvordan ser hvem kart jeg har ? Sitér dette innlegget Link to post
Zhik Svart 16.Februar.2021 Del på Facebook Svart 16.Februar.2021 Hvis du har en gammel CF-brikke med Gold eller Silver kart kan du kjøpe en oppgradering. Brikken pleier å være merket med karttype. Du må ha en PC med brikkeleser og den gamle brikken tilgjengelig: Navionics Update Sitér dette innlegget www.SailTuv.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.