42an Startet 16.Februar.2021 Del på Facebook Startet 16.Februar.2021 Har köpt kapell från Hansen Protection i Tradtex, färg Navy. Nu är kapellet levererat men färgen skiljer mot färgprovet jag fått. De säger att det kan skilja från mellan olika rullar m väv. Nån som har erfarenhet av detta? Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 17.Februar.2021 Del på Facebook Svart 17.Februar.2021 (redigert) Om de ikke opplyste om at det kan bli fargeforskjell på forhånd av kjøpet, så mener jeg at du ikke har fått det du betaler for. Kan ikke komme i ettertid å nevne at det kan bli fargeforskjell når de får klager på at fargen skiller seg fra det som er bestilt og lovet. Taskeladden Redigert 17.Februar.2021 av Taskeladden (see edit history) Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
42an Svart 30.Mars.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Mars.2021 Har löst sig.. Provbiten jag fått var av en äldre modell av duk. Kommer få ett nytt kapell uppsytt av denna duk :-) Blev lite lång levtid bara, men förhoppningsvis rätt färg. Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 30.Mars.2021 Del på Facebook Svart 30.Mars.2021 Det stemmer at ulike duker kan ha litt fargeforskjell. Vi opplevde det stadig da jeg solgte møbler. Men vi oppgav til kunde at mindre avvik kunne komme. Innfarging av tekstil blir sjeldent 100% likt fra batch til batch. Godt det løste seg for deg 👍 Har du bilde av avviket? Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.