Jump to content

Förtöj säkert i våra Svenska Kryssarklubben-bojar. Digital föreläsning-gratis

Ove T

Recommended Posts

Hej 

Under ett annat ämne längre ner finns en förfrågan om digitala föredrag.

Jag kommer att hålla ett föredrag om våra bojar, jag höll samma föredrag under den digitala Båtmässan i Göteborg

Förtöj säkert i våra Svenska Kryssarklubben-bojar. Digital föreläsning-gratis
Välkommen till ett digitalt föredrag med Ove Thorin från Hamn- och Ankarplatskommittén.
Det blir ett föredrag med bildspel om hur bojarna på västkusten är konstruerade, hur utläggningen går till, vilket underhåll som krävs och hur det görs.
Välkommen med din anmälan, föredraget hålls via Teams och länk till mötet kommer mailas ut dagen innan.

Föredraget annonseras bara på detta forum och antalet är begränsat, först till kvarn osv.
Anmälan via länken nedan, gå vidare till Aktiviteter/Utbildning och skrolla ner till torsdagen 25/2, där finns anmälningsformuläret. 

Hälsningar Ove 

Hej

Det var inte många som var intresserade av mitt lilla föredrag på ca 30 min om SXK-bojarna på svenska västkusten. Det är ett bildspel som jag pratar till där jag visar hur vi bygger, lägger ut och servar bojarna. Jag kommer att lägga ut föredraget på andra forum och FB grupper. Det finns också tid för diskussion och frågor.

Hälsningar Ove

Ove T skrev for 2 timer siden:

Hej

Det var inte många som var intresserade av mitt lilla föredrag på ca 30 min om SXK-bojarna på svenska västkusten. Det är ett bildspel som jag pratar till där jag visar hur vi bygger, lägger ut och servar bojarna. Jag kommer att lägga ut föredraget på andra forum och FB grupper. Det finns också tid för diskussion och frågor.

Hälsningar Ove

Nå er det vel ikke alle som har Teams installert. Ligger foredraget ute på hjemmesiden til SXK?

Jeg er en av dem som frekventerer bøyene i stille være med mine beskjedne 17 tonn depl. 

Morten_L skrev 39 minutter siden:

Denne gikk meg hus forbi dessverre!  Skulle gjerne hørt på

Hej

Det är inte försent, föredraget går först på torsdag den 25/2 kl. 18. Det går fint att komma med via webbläsaren utan att installera, efter anmälan på hemsidan enligt ovan får du en länk på onsdag eller torsdag förmiddag att logga in på.

Hälsningar Ove

Vi har dessverre ikke ubegrenset med internett tilgang og får ikke deltatt, men vi ønsker å takke Ove T og de andre i SXK for den utmerkede jobben de gjør med bøyene. Vi har brukt bøyene mye i våre turer både på vest og øst kysten og vi foretrekker gjerne bøyer fremfor gjestehavner. Vi har derfor mange uforglemmelige overnattinger i SXK bøyer.

758dce2b-4139-4727-b536-89d950ed488e.jpg
Her har vi ankommet i vakre omgivelser på Jungfruskär på østsiden av Sverige. Her ligger en de av mange bøyer som den Svenske Kryssarklubben har lagt ut.

Ove T skrev 1 time siden:

Hej

Det är inte försent, föredraget går först på torsdag den 25/2 kl. 18. Det går fint att komma med via webbläsaren utan att installera, efter anmälan på hemsidan enligt ovan får du en länk på onsdag eller torsdag förmiddag att logga in på.

Hälsningar Ove

Skal si jeg har sovet i timen, tydeligvis for lite kaffe når jeg ikke engang klarer å lese datoen rett :giggle:

Har meldt meg på nå :thumbsup:

Meldt meg på til foredrag på tors. regner med at det går bra å få med meg det meste selv om jeg ikke alltid forstår noen svenske dialekter. Litt off topic men må man være medlem av SXK for å bruker bøyene? 

And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse!

PiperBill skrev 1 time siden:

Meldt meg på til foredrag på tors. regner med at det går bra å få med meg det meste selv om jeg ikke alltid forstår noen svenske dialekter. Litt off topic men må man være medlem av SXK for å bruker bøyene? 

Det er jo en kostnad med å investere og drifte bøyene, betalt av medlemmene. Så det er vel svaret. I praksis må du flytte drg om et medlem kommer.

Fint foredrag og jeg mi si for et fantastiske dugnadsånd dere har. Så mye jobb med å sette ut og vedlikeholde bøyene. Jeg fikk uventet besøk mot slutten og fikk ikke med meg alt. Hadde 2 spørsmål.

Har dere kart med oversikt over bøyene?

Hvor mange bøyer er det i område Strømstad, Kosterøyene ognede til ca. Grebbestad?

Tusen takk!

And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...