tom Cognac Startet 19.Februar.2021 Del på Facebook Startet 19.Februar.2021 Jeg ønsker å fjerne en oppbygging på fordekket til min Flipper 640HT. Det var montert 1. kryssholt der (se bildet). Jeg håper å få sparklet og pusset stedet slik at det blir like slett som resten av dekket (jeg skal montere 2. nye kryssholt med teak-stokk, litt til side for midtmontert dreggkasse. Jeg tror det vil kle båten bedre) Hva slags verktøy blir anbefalt å bruke til fjerning av "klossen"? Vinkelsliper, vippesag.....??? Selve kryssholtet ble fjernet når båten kom i opplag i fjor høst, Sitér dette innlegget jeg tørker ut på land....! Link to post
Kaptein Plast Svart 20.Februar.2021 Del på Facebook Svart 20.Februar.2021 Jeg hadde kjørt på med vinklesliper med flap-disk, og jobbet meg ned til rett under den omkringliggende overflaten. Det er flere tråder her som beskriver reparasjoner som gir nær usynlig resultat, så det skal jeg ikke gå inn på! Sitér dette innlegget Link to post
tom Cognac Svart 20.Februar.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Februar.2021 Kaptein Plast skrev for 5 timer siden: Jeg hadde kjørt på med vinklesliper med flap-disk, og jobbet meg ned til rett under den omkringliggende overflaten. Takker. Høres ut som en god plan Sitér dette innlegget jeg tørker ut på land....! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.