Taskeladden Startet 23.Februar.2021 Del på Facebook Startet 23.Februar.2021 Hei! Skal handle ny sprayhood til min maxi84, og ser at vega marin i sverige selge disse til 1/3 del av prisen jeg fikk fra seilmaker iversen, selv med frakt og moms. Sprayhood till MAXI 84, - Vega Marin De syr på originale mål i forhold til serienummeret på båten, og jeg har originale bøyler fra før så tenkte det hadde vært greit å kunne spart noen båtlapper :) Sprayhooden jeg har fra før er hel, men alt av sømmer er raknet og stoffet begynner å bli svært slitent så den har gjort sin plikt. Er det noen her inne som har erfaringer med å handle der i fra? Virker som en seriøs side og finner ikke noe snusk på googlen, men kjekt om noen her har personlige erfaringer. Leveringstid, kvalitet på duk osv. /Taskeladden Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
seilfred Svart 23.Februar.2021 Del på Facebook Svart 23.Februar.2021 Hvis det vitterlig er 1/3 av prisen ville jeg ikke nølt med å prøve. Du kan jo spørre dem om hva slags garantier de gir i forveien, så du er sikker på hva du kan klage på dersom det ikke passer. Personlig synes jeg sprayhood er noe som har en såpass begrenset levetid at kan jeg få det til 1/3-pris, så gjør det meg ikke sååå mye om den ikke er spent opp som et trommeskinn. Det betyr selvfølgelig ikke at desidert dårlig kvalitet er ok.. Men nei, jeg har ikke personlig erfaring med dem. Sitér dette innlegget Jeg vet ikke hvorfor min båt lekker, men en dag kommer jeg til bunns i problemet! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.