Taxi Startet 26.Februar.2021 Del på Facebook Startet 26.Februar.2021 Hei Jeg har en saga 27 ac som jeg trenger å skifte tetningslister rundt noen av vinduene. Båten er fra 1975. Det er tetningslister med låselist. Er det noen som vet hva mm mål på vegg og vindu er? Har vært i kontakt med saga men de kunne ikke hjelpe. Og litt stiv pris med 9500 kroner for 45 meter. Vet noen om andre forhandlere som kan ha lister? Sitér dette innlegget Link to post
Alfa 1 Svart 26.Februar.2021 Del på Facebook Svart 26.Februar.2021 Taxi skrev for 10 timer siden: Hei Jeg har en saga 27 ac som jeg trenger å skifte tetningslister rundt noen av vinduene. Båten er fra 1975. Det er tetningslister med låselist. Er det noen som vet hva mm mål på vegg og vindu er? Har vært i kontakt med saga men de kunne ikke hjelpe. Og litt stiv pris med 9500 kroner for 45 meter. Vet noen om andre forhandlere som kan ha lister? Hei. Tror at de fleste glassmesterne har slike vinduslister. Sitér dette innlegget Link to post
Jannmar Svart 27.Februar.2021 Del på Facebook Svart 27.Februar.2021 (redigert) HARTVEIT (hartveitbutikk.no) og robåt.no har lister. Saga sin pris høres temmelig stiv ut ja. Ser at du skjønner at du må ha riktig mål på tykkelse vegg og tykkelse vindu da du etterspør dette. Du må også ha riktig mål på avstanden mellom vegg og vindu, og riktig mål for din båt finner du neppe uten å ta ut ei list og måle. Redigert 27.Februar.2021 av Jannmar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Taxi Svart 1.Mars.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mars.2021 Takker for tilbakemeldinger. Tar ut et vindu og måler når været blir litt mer stabilt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.