"LISE" Startet 27.Februar.2021 Link til dette innlegget Startet 27.Februar.2021 Det er på tide å bytte septikslanger, da det kommer en søtaktig duft av varm gummi og septik av de gamle. Ser det er noen tråder om temaet tidligere, men noen er litt eldre eller blandes innimellom diskusjoner om toaletter, råd for skifting, reparasjoner osv. Så, hvilke slanger har dere og hvilke erfaringer har dere med de? Selv har jeg noen merket Sanipomp/W - Sanitation hose. Alder 8år ++ og burde vært byttet før fjorårssesongen. Sitér dette innlegget Guttedrømmen - Sandvik 945. Prosjekttråd åpen for innspill! Guttedrømmen – Shetland 2018 – Sandvik 945 Link to post
Taskeladden Svart 27.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2021 (redigert) Hvor vått er vann? @Hulda svinger sannsynligvis innom å sier at biltema er godt nok, og jeg heller veldig mot å være enig med ham om det skulle skje. Men du kan selvsagt kjøpe dyrere og muligens bytte litt sjeldnere. Selv kjøpte jeg en tremeter på biltema som gjør det den skal. mener det var en 5-6-700 jeg betalte. Grei å montere selv i vinter med en varmepistol for å få den litt mer bøyelig. Ingen dasslukt enda, og jeg bor i båten å drikker kaffe som vann. Maritim har der du kan kjøpe på meter om du trenger lengre lengder. Er du rik så kan du gå på tess eller hydroscand og få noe som er sertifisert i alle retninger. Redigert 27.Februar.2021 av Taskeladden (see edit history) Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.