Jump to content

Hvilke septikslanger er best?

"LISE"

Recommended Posts

Det er på tide å bytte septikslanger, da det kommer en søtaktig duft av varm gummi og septik av de gamle.

Ser det er noen tråder om temaet tidligere, men noen er litt eldre eller blandes innimellom diskusjoner om toaletter, råd for skifting, reparasjoner osv.

Så, hvilke slanger har dere og hvilke erfaringer har dere med de?

Selv har jeg noen merket Sanipomp/W - Sanitation hose.  Alder 8år ++ og burde vært byttet før fjorårssesongen.

Hvor vått er vann?

@Hulda svinger sannsynligvis innom å sier at biltema er godt nok, og jeg heller veldig mot å være enig med ham om det skulle skje.  

Men du kan selvsagt kjøpe dyrere og muligens bytte litt sjeldnere. Selv kjøpte jeg en tremeter på biltema som gjør det den skal. mener det var en 5-6-700 jeg betalte. Grei å montere selv i vinter med en varmepistol for å få den litt mer bøyelig. Ingen dasslukt enda, og jeg bor i båten å drikker kaffe som vann.  Maritim har der du kan kjøpe på meter om du trenger lengre lengder. Er du rik så kan du gå på tess eller hydroscand og få noe som er sertifisert i alle retninger. 

Redigert av Taskeladden (see edit history)

A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...