Helge Klinge Startet 28.Februar.2021 Del på Facebook Startet 28.Februar.2021 Hei, Jeg driver renovering av en Mørebas 8400 DL og lurer på hvilken styresnekke som er i den? Båten er vel fra ca 1975 pluss minus noen år. Styringen virker å være helt i orden, men lurer på om den er beregnet for min ''nye'' 98Hk Yanmar? Litt om det jeg driver med: Har støpt 6 nye dekksluker som er lakkerte. Har renovert/forsterket 2 luker som var skadet som også er lakkerte. Har støpt nytt styrekonsoll. Lager nytt og høyere styrhus - måtte rive det gamle. Har fått for meg at jeg skal vinterisere båten. Har fått tak i en fin skyvedør som skal monteres. Har støpt front, sider og forlenget og endret formen på taket. Håper på å få montert dette i løpet av våren/ sommeren, samt lakkere båten. Det er masse arbeid igjen, men passer bra i disse Corona-tider. Sitér dette innlegget Link to post
JRGTI Svart 26.Juli.2021 Del på Facebook Svart 26.Juli.2021 Er vel bare å måle tjukkelse på wire og google hva tilsvarende wire er godkjent for vel? Høres ut som ett interessangt prosjekt dette, har du en byggetråd på båten? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.