paarsand Startet 28.Februar.2021 Link til dette innlegget Startet 28.Februar.2021 Er det noen som har knekt serienummerkoden til biltema her? Sitter med 2x110ah smf batterier som jeg har en vaklende følelse rundt. De har "grønn" inspeksjonsluke, men jeg synes de lader seg raskere ut enn forventet. Mistanke her og der, de er ikke nye lenger, men hvor gamle tror man de kan være ut i fra kode? Ladehistorikk er ukjent, da batteriene er vedlikeholdt av forrige eier...... Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 28.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2021 Vil gjette på september 2016, men det blir vill gjetting basert bare på 9 og 16. Kanskje du kan sende biltema kundeservice en mail og spørre om de kan finne ut av produksjonsdato for deg :) Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
paarsand Svart 1.Mars.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2021 Svar fra biltema. Hei. Da har vi fått tilbakemelding. Litt uklart bilde, men kan lese det som om batteriet ble produsert 16-01-2019. Ønsker deg en super dag. Jeg skjønner ikke helt hvordan de kom frem til det utifra denne koden. Jeg hadde også tippet måned 9 i 16.. Sitér dette innlegget Link to post
Lensepumpe Svart 3.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2021 A er januar, B februar osv? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.