Vardholmen Startet 2.Mars.2021 Del på Facebook Startet 2.Mars.2021 Byttet frostvæske på motoren, fikk ikke på like mye som jeg tappet av. Manglet 1-2 ltr. Sløyfen går via vv tank og til defroster, defroster står høyere en exp tank. Har kjørt motor opp i driftstemperatur og tatt en prøvetur 79-80 grader på kjæølevæsken ved fult pådrag, 34 grader ut på dysene fra defroster, vv tank leverer varmt vann. Er det bare å kjøre på og evt etterfylle exp tank eller et annet triks for å få etterfylt systemet? Få ut luft? Er det ca 34-35 grader fra defroster som jeg kan forvente? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 2.Mars.2021 Del på Facebook Svart 2.Mars.2021 Jeg ville ha luftet på utløpet fra defroster om denne er høyeste punkt i sløyfa. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Førstefender Svart 2.Mars.2021 Del på Facebook Svart 2.Mars.2021 Du bør endre emne titel før tråden blir stengt, les forumregler. Vanskelig å kunne gi råd når du ikke forteller hvilke type motor du har.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.