Suzuki Startet 27.Oktober.2005 Del på Facebook Startet 27.Oktober.2005 heisann er det noen som kjenner til, eller kjenner noen som kjenner til prosjektet SYNERGI 52DS ? Båten er en Amble konstruksjon, som visstnok har vært / er under bygging hos Drøbak Båtsenter. D Det hadde vært morro å sett bilder av båten, da den har vært omtalt både i Seilas og Seilmagasinet, men bare som korte notiser. Har et lite riss Det finnes et bilde av protypen på sidene til Synergiboats, men det er ikke engang i helfigur... Noen som vet ? Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Suzuki Svart 19.Januar.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Januar.2007 det har gått over ett år, og jeg har ikke registrert at det er sjøsatt noen Synergi 52DS. Noen som veit noe mer ? Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
baatsman Svart 19.Januar.2007 Del på Facebook Svart 19.Januar.2007 (redigert) "Mulig den druknet mellom " bør jeg kjøpe 200 foteren, eller gå rett på 300 foteren med en gang ?" tråden, samt tråden " er det smart å bruke 1,9mill på en Bavaria 46, eller bør jeg heller legge på etpar mill for en HR i tilsvarende størrelse.. ? "" Bare opptatt av store båter. Til saken, har ikke registert noe Redigert 19.Januar.2007 av baatsman (see edit history) Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Suzuki Svart 19.Januar.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Januar.2007 Eneste norskproduserte og norskutviklede seilbåt på 30år ? Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.