Jump to content

Vurderer båtplass på Skjæløy Slipp i Fredrikstad, erfaringer og råd?


Lystseilas

Recommended Posts

Jeg vurderer å prøve å få leid meg en båtplass på Skjæløy Slipp for sommeren, er det noen som har tips, råd eller erfaringer?

 

Jeg lurer særlig på hvordan det er med parkering, ser du har "rett" på parkering for en bil som båtplass leietaker, men fungerer det i praksis eller må man snu i døra i fellesferien? Ellers, er det mye støy eller helt ok (skjønner jo at det blir noe støy på en populær plass), hvordan er kroa som driver der, og ellers annet jeg ikke har tenkt på :) har en 28 fots seilbåt. På forhånd takk for svar!

Link to post
Share on other sites

Har vært på Skjæløy i mange år. Flott havn med god kultur og flinke drivere. Kroa har veldig god mat og er ikke noe pubsted med bråk. Vi har med våre barn og venner på besøk mange ganger bare blitt liggende i brygga. Det er også mange som ikke kommer lenger på helgetur heller!

 

Parkering: litt trangt midt på sommeren men jeg har aldri tenkt på det som noe stressmoment. Flott anlegg og trygg og lun havn med alle nødvendige fasiliteter. Avvik rettes raskt!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...