Jump to content

Hvor mye lader en Suzuki 50 hk 4 T 2010 mod?


Hellesøy brygge

Recommended Posts

Hei. Lurer på å kjøpe meg en garn/teinehaler av typen hobbyfisher 150 e. Noen som vet hvor mye lading motoren gir? Hadde vært greit hvis jeg kunne brukt startbatteriet på påhengsmotoren til haleren også. (den går på 300 W) Takker for synspunkter og seriøse svar.

Link to post
Share on other sites

Har du tenkt å la motoren gå når du bruker haleren? Hvis ikke trekker du vel startbatteriet tomt ganske fort, om det ikke er toppladet da, noe som igjen er avhengig av hvor lange strekk du kjører motoren på etter start osv. Du bør vel også regne på kapasiteten, hvor mange Ah er startbatteriet på? Haleren din trekker 25 amp - så da er det vel bare å begynne år regne :-)

Link to post
Share on other sites

Motoren går ja når jeg skal bruke haleren. Relativt kort vei til bruket, så får ikke ladet så mye på vei ut. Ikke dumt med en jumpstarter i worst case. Håper jeg skal klare meg med det ene batteriet som jeg har. Men det kommer litt an på hvor mye motoren gir lading til batteriet ved bruk/tomgang. Noen som vet?

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...