folerl Startet 7.Mars.2021 Link til dette innlegget Startet 7.Mars.2021 På min Bavaria 42 cruiser er stigrørene plassert i gummiforinger (gromet) i gjennomgangen til plast dieseltank, standard fra produsent (2006 mod). Den ene pakningen er morknet opp og produsenten har sluttet å produsere disse. Noen som har vært borte i denne utfordringen tidligere, eller har en god ide til hvordan det kan løses ? Sitér dette innlegget Link to post
Jonas Svart 7.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2021 Kanskje noe her https://www.google.no/search?q=tankgjennomføring+diesel&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nb-no&client=safari Sitér dette innlegget Link to post
blueline Svart 7.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2021 Må i gang med samme jobb på min båt. Det som jeg ser flere har lykkes med er å bruke flytende pakning fra Plastic padding. Dette skal bli tett og være holdbart. Sitér dette innlegget Link to post
folerl Svart 27.Mars.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2021 Takk for god råd. Skal prøve plastikkpadding. Har lurt på å skjære til en teflon skjæreplate, bore hull til stigerøret og få en o-ring som er passer til røret som tetting mellom platen og røret og i tillegg bruke plastikkpadding først. Skrur fast teflonen i tanken. Sitér dette innlegget Link to post
84mm Svart 30.Mars Link til dette innlegget Svart 30.Mars Fikk du noe orden på dette? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.