monstera Startet 8.Mars.2021 Del på Facebook Startet 8.Mars.2021 Hei, Jeg ønsker å få trekt om skrogtrekk i stikk- og akterlugar på en Nidelv 26, samt legge Isiteek e.l på dørk. Finnes det noen i Bergensområdet som tar på seg slike jobber, og er flink og nøyaktig? Skulle gjerne gjort selv, men innser at tiden ikke strekker til... Tar gjerne i mot anbefalinger :) Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 8.Mars.2021 Del på Facebook Svart 8.Mars.2021 Kalesjemakeren i Strusshamn på Askøy gjør fantastisk flotte omtrekkings jobber... Har sett flere jobber han har gjort, fra gamle am.car til båter... Sitér dette innlegget Link to post
monstera Svart 8.Mars.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Mars.2021 Han har jeg faktisk vært i kontakt med, men opplever han som treg å kommunisere med. Forespørsler forblir ubesvart og får aldri laget en avtale. Har holdt på slik i flere måneder, og er i ferd med å gi opp Sitér dette innlegget Link to post
monstera Svart 8.Mars.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Mars.2021 (redigert) Ida Marie III skrev for 2 timer siden: Kalesjemakeren i Strusshamn på Askøy gjør fantastisk flotte omtrekkings jobber... Har sett flere jobber han har gjort, fra gamle am.car til båter... Ref. svaret mitt over; snakker vi om Møbeltapetserer Bergen i Stusshamn? Eller er det en annen kalesjemaker i samme område? I så fall kunne jeg tenkt meg kontaktinfo Redigert 8.Mars.2021 av monstera (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 8.Mars.2021 Del på Facebook Svart 8.Mars.2021 monstera skrev 6 minutter siden: Han har jeg faktisk vært i kontakt med, men opplever han som treg å kommunisere med. Forespørsler forblir ubesvart og får aldri laget en avtale. Har holdt på slik i flere måneder, og er i ferd med å gi opp Nei, det er han jeg mener...han har godt rykte...så er nok travel...ser også at jeg leste litt overfladisk, at det er skrogtrekket du vil bytte ut... Jeg har noen jeg bruker i båtindustrien der ute... Send meg pm...så skal du få noen tlf.nr...😉 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.