Espen C Startet 8.Mars.2021 Del på Facebook Startet 8.Mars.2021 Har aldri sett dette merket før så jeg lurer på om noen har noe info om dette? Sitér dette innlegget Link to post
Teresa Svart 9.Mars.2021 Del på Facebook Svart 9.Mars.2021 Det der er logoen til Popradio.no, mulig de kan hjelpe deg? Matbutikken har jo konkurranser der man kan vinne Kvikk-lunsj ski fra Åsnes. Kanskje dette er noe lignende? Sitér dette innlegget Link to post
Teresa Svart 10.Mars.2021 Del på Facebook Svart 10.Mars.2021 Ble så nysgjerrig at jeg sendte en mail til Popradio.no. Fikk følgende svar: Vi produserte 1 stk av en slik båt til marketing-aktiviteter for noen år siden. Jeg husker ikke hva produsenten het. Det var en kinesisk fabrikk som vi kom over da vi var der på messer. Var ikke et kjent merke i Norge. Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 10.Mars.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mars.2021 Kjøttmeis skrev 1 time siden: Ble så nysgjerrig at jeg sendte en mail til Popradio.no. Fikk følgende svar: Vi produserte 1 stk av en slik båt til marketing-aktiviteter for noen år siden. Jeg husker ikke hva produsenten het. Det var en kinesisk fabrikk som vi kom over da vi var der på messer. Var ikke et kjent merke i Norge. Takk for det @Kjøttmeis 😀 kanskje ikke det lureste kjøpet man kan gjøre da 🤔 Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 10.Mars.2021 Del på Facebook Svart 10.Mars.2021 Er det ikke litt kult å ha en båt det bare finnes 1 av i hele verden da... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
ToreSB Svart 10.Mars.2021 Del på Facebook Svart 10.Mars.2021 håndtakene fremme og kryssholtet foran ligner på de som er brukt på Gjeving-ribbene. De kjøpte vel ribber fra kina og brandet dem som gjeving.com. men midtkonsollen ser litt annerledes ut. Vi har en gjeving og den er fin nå selv om den er over ti år gammel. Tipper dette er en fabrikk som har laget ribber som er solgt under mange forskjellige navn. Men om det finnes deler og om de passer på akkurat denne er vel litt usikkert. Hvis prisen er ok og den er i god stand så er det kanskje et ok kjøp. Men hvis det viktig med tilgang på reservedeler, eller viktig med et anerkjent merke så er det kanskje ikke riktig båt for deg. Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 10.Mars.2021 Del på Facebook Svart 10.Mars.2021 Typisk kinarib, solgt i Norge under mange forskjellige navn, Smart-Rib, Gjeving, båtfolk, pro rib, stormy osv.. var vel blant de første, ser det finnes flere nå. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.