Sjeldenutpå Startet 9.Mars.2021 Link til dette innlegget Startet 9.Mars.2021 (redigert) Varmeren har stått på som tillegsvarme i båten i de kaldeste periodene, innstilt på ca 10 grader. Nå oppdaga eg at den er død. Redigert : den er ikkje heil død altså... men kunne likegodt vert det... det virker som den prøver å varme..svak lunk...svak vifte. Kaldluft blåser godt. Var vanskelig å telle blink, men eg kom til 1 lang og 5 korte. Googlesøk gir meg føljande tips : F 15 Nominal sensor break - Check cables, replace control element. - kabler kan eg sjekke. Men kva er control element? Kanskje nokon har litt tips ? Bilder av varmeren og kontrollpanel : Redigert 9.Mars.2021 av Sjeldenutpå (see edit history) Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Tore B Svart 9.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2021 (redigert) Jeg mener de fem blinkene er mellomrommet. Dvs. 5 + 1 er feilkode F 1 som indikerer to mislykkede startforsøk. redigert: fant denne. https://hastadklev.no/wp-content/uploads/2020/05/Feilkoder-AT-evo-3900-5500.pdf Redigert 9.Mars.2021 av Tore B (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 9.Mars.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2021 Hmmm alså muligens feilkode "1" og ikkje "15" Kanskje eg må sjekke dieselfilter eller liknande ? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Swingswong Svart 9.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2021 Kan den være tom for diesel? Sitér dette innlegget Link to post
husky dane 85 Svart 9.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2021 Slå av strømmen totalt og så restart og sjå ka som skjer. Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 10.Mars.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2021 Eg gjorde den heilt straumlaus nokre minutter i går utan hell. Bytta filter (sånn lite filter på slangen), men det var fint. Rikelig med diesel. Var styggelig sota på skutesida, så eg stappa fingen i eksoshullet. Kjenner der ligg ein del sot...upps... Eg anntar varmeren har gått for mange små økter dei siste vekene. Så eg må nok skru den ut å rense både her og der. Men kjem nok til å prøva ein oppstart i dag paralellt med oljeservice på motor ? stått straumlaus i natt. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
husky dane 85 Svart 10.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2021 Ta varmaren ut av båten og demonter den og gjer reint for sot ol, Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 10.Mars.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2021 Ja eg gjer det. Når eg skrudde av demperen til forbrenningslufta så dryppa det nokre dråper diesel ut der. ..opps.. Starta den forøvrig opp i dag, og då gjekk den over 30min før den stoppa, men den kom seg aldri opp i full varme. Får håpe pakninger overlever ? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Swingswong Svart 10.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2021 Blir spennende å se bilder på hvordan den ser ut inni ? Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 10.Mars.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2021 Ja det var vist på tide med ein rens... Trur eg skal endre bruksmønster.. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
husky dane 85 Svart 10.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2021 sjå der ja,kjent situasjon da der,kjør varmaren på fult så vert da ikkje slik,åpna Kinavarmaren min i dag,mest ikkje sot i den etter 2 års bruk,den går stortsett på maks sjølv om den ska vera på 5-8kw, Sitér dette innlegget Link to post
husky dane 85 Svart 10.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2021 Dersom puta under glødepluggen er oppbrend/defekt har eg komplett uten glødeplugg, Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 10.Mars.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2021 Eg måtte ha den puta ja, men kom på eg hadde vist ein lik varmar liggande i rotehylla så det ordna seg ? Eg har truleg delvis framskynda og forårsaka dette sjølv... når eg monterte varmeren ny for 7år sidan så satte eg sammen 2 dempere på innsug for forbrenningsluft. Det har truleg blitt for stor motstand og dermed redusert lufthastigheten ... ? Den er ikkje så grådig masse brukt, eg er relativt sjelden utpå .. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Swingswong Svart 10.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2021 Er det noe poeng å rense den regelmessig eller er det bare å kjøre til den stopper? Aner lite om hvordan min ser ut inni, men den har virket bra i mitt eie Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 10.Mars.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2021 Eg har merka svakere varme i høst/vinter, men eg tenkte ikkje over det før nå. Hadde eg rensa den i høst når eg merka det så hadde eg nok klart meg uten reservedeler. Eg tenker at rutinemessig rens er unødvendig, inntil du merker at den blir svakere. Men som husky dane 85 skriv så er det viktig å "båle på". Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
husky dane 85 Svart 10.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2021 Når varmaren ryker ved oppstart så er da på tide med e rensing har eg erfart Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 10.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2021 Er det deler som må byttes når den åpnes? Som ikke kan brukes om igjen? Sitér dette innlegget Link to post
husky dane 85 Svart 11.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2021 Er sikkert lurt å ha nokre pakningar i reserve Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 11.Mars.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2021 Eg klarte meg utan nye, litt flaks skal ein ha. O-ringen bak brennkammeret var ein del arbeid å gjera skikkeleg rein. Papirpakningen mellom viftehus og varmehus overlevde heilt. Oppstart for ein time sidan. Starta på første, og aldeles fri for røyk no. Ser lovandes ut. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
husky dane 85 Svart 11.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2021 Utruleg ka litt vedlikehald kan gjera Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.