Jump to content

Webasto 3500 med feilkode, ønsker tips.

Sjeldenutpå

Recommended Posts

Varmeren har stått på som tillegsvarme i båten i de kaldeste periodene, innstilt på ca 10 grader. 

Nå oppdaga eg at den er død.  Redigert :  den er ikkje heil død altså... men kunne likegodt vert det...   det virker som den prøver å varme..svak lunk...svak vifte.   Kaldluft blåser godt.

Var vanskelig å telle blink, men eg kom til 1 lang og 5 korte. 

Googlesøk gir meg føljande tips :  F 15 Nominal sensor break -    Check cables, replace control element.

- kabler kan eg sjekke.   Men kva er control element? 

Kanskje nokon har litt tips ? 

Bilder av varmeren  og kontrollpanel :

20210309_115119.jpg

20210309_115125.jpg

20210309_115556.jpg

Redigert av Sjeldenutpå (see edit history)

Yanmar 6LYA-STP 340hk

Eg gjorde den heilt straumlaus nokre minutter i går utan hell.  

Bytta filter (sånn lite filter på slangen), men det var fint.  Rikelig med diesel. 

Var styggelig sota på skutesida, så eg stappa fingen i eksoshullet.  Kjenner der ligg ein del sot...upps...      Eg anntar varmeren har gått for mange små økter dei siste vekene.   Så eg må nok skru den ut å rense både her og der. 

Men kjem nok til å prøva ein oppstart i dag paralellt med oljeservice på motor ?   stått straumlaus i natt. 

Yanmar 6LYA-STP 340hk

Eg måtte ha den puta ja, men kom på eg hadde vist ein lik varmar liggande i rotehylla så det ordna seg ? 

Eg har truleg delvis framskynda og forårsaka dette sjølv... når eg monterte varmeren ny for 7år sidan så satte eg sammen 2 dempere på innsug for forbrenningsluft. Det har truleg blitt for stor motstand og dermed redusert lufthastigheten ... ? Den er ikkje så grådig masse brukt, eg er relativt sjelden utpå ..

Yanmar 6LYA-STP 340hk

Eg har merka svakere varme i høst/vinter, men eg tenkte ikkje over det før nå.   Hadde eg rensa den i høst når eg merka det så hadde eg nok klart meg uten reservedeler. 

Eg tenker at rutinemessig rens er unødvendig, inntil du merker at den blir svakere.    Men som husky dane 85 skriv så er det viktig å "båle på".   

Yanmar 6LYA-STP 340hk

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...