sunnmøre Svart 14.Mars.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2021 ?? Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 15.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2021 La den ligge i fred i bunnpannen. Den skader ikke motoren der og ikke går den i oppløsing heller. Det er sil på oljepumpen så den blir i bunnpannen hvis den ligger der nå Sitér dette innlegget Link to post
sunnmøre Svart 15.Mars.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2021 Det er bra. Er i båten no, og motoren har tøffe fint ein times tid. Vasking no for å få vekk diesellukta, og då er ting stort sett på stell til påske. Sitér dette innlegget Link to post
Haubokk Svart 24.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2021 Hei. Jeg skal også ut med dieselpumpa for å skifte o-ring på gassarma. Noe jeg bør være obs på når jeg løfter ut pumpa, foruten splinten? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.