Jonasran72 Startet 13.Mars.2021 Del på Facebook Startet 13.Mars.2021 Hei Reparerer en gammel Yamaha 6hk motor. Hadde problemer med at få ut innmaten i girhuset men måtte jo sjekke om alt var i orden der inne. I forbindelse med dette så fekk jeg med en metallskive som datt ned i bunnen av girhuset. Nå er jeg litt usikker på var denne skal sitte. Har lest mange diagram på nettet, men finner ikke riktig ut av bildene. Men jeg mener denne må sitte over pinion gearet på drivakslingen som bilden viser. Eller har jeg feil her? Mange takk for info her😄 Sitér dette innlegget Link to post
The Saint Svart 13.Mars.2021 Del på Facebook Svart 13.Mars.2021 Tok dette bilde i fra verksteds håndboken til Yamaha / Mariner. Spreng skissen er fra en 2 hk. Men skal være likt med 6hk. Håper dette kan være til hjelp. Sitér dette innlegget Link to post
The Saint Svart 13.Mars.2021 Del på Facebook Svart 13.Mars.2021 Dette er fra type "B" 8c undervannshus: Sitér dette innlegget Link to post
Jonasran72 Svart 13.Mars.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Mars.2021 Der ser man skiven ja, da er det greit. 👍👍👍 Tusen takk for bildene. Sitér dette innlegget Link to post
The Saint Svart 14.Mars.2021 Del på Facebook Svart 14.Mars.2021 Så bra jeg kunne hjelpe. Bare si i fra om det er noe mer du lurer på. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.