Lazyjack Posted March 14, 2021 Share Posted March 14, 2021 (edited) Dette har nok vært diskutert før men jeg vil gjerne vite hva andre gjør for å holde mønsteret rent uten at det blir glatt. Båten er en Bavaria 39 CR. Jeg opplever at skitten setter seg fort og godt og vurderer å polere/vokse. Så hva gjør folk og hvordan (polish, voks, redskap.... ) Edited March 14, 2021 by Lazyjack (see edit history) Quote Link to post
Grand Banks jr Posted March 14, 2021 Share Posted March 14, 2021 På antiskli vasker jeg med Washking skumvask, og bruker oppvaskbørste på kryss og tvers. Samt vokser etterpå med våtvoks. Våtvoks må IKKE brukes på steder der man går og det ikke er antiskli. Det blir spinnglatt når det regner. Men på antiskli fungerer det fint. På steder uten antiskli vokser jeg rett og slett ikke. Blir for glatt i regnvær eller når det legger seg mye dugg om natten. Quote Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Guest Posted March 14, 2021 Share Posted March 14, 2021 (edited) Høytrykkspyler med roterende dyse. Dette er en båt som har stått ute i 5-6-7år og jeg har bare brukt 2min på rengjøring Edited March 14, 2021 by Guest (see edit history) Quote Link to post
Mouche Posted March 14, 2021 Share Posted March 14, 2021 Så nå får du brukt din roterende dyse som du allerede har til din AVA! Jeg har også brukt drill påsatt børste, funker det også og med en såpe beregnet til formålet, antisklimønsteret i båt. Quote Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Lazyjack Posted March 14, 2021 Author Share Posted March 14, 2021 Mouche skrev for 1 time siden: Så nå får du brukt din roterende dyse som du allerede har til din AVA! Jeg har også brukt drill påsatt børste, funker det også og med en såpe beregnet til formålet, antisklimønsteret i båt. ? Quote Link to post
Recommended Posts