seilbaaten Svart 17.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2021 Det stemmer. Jeg har bare ett utløp for septik. Det er et frittfallutløp fra tank. 1 1/2'' gjennomføring med 38mm septikslange. De andre gjennomføringene er 4 utløp (2 fra bysse, et fra vask bad og ett fra pumpe sluk baderom). I tilleg er det ett inntak til saltvann for spyling dass. Mine utløp ligger akkurat i vannlinja (eller akkurat under med ferielastet båt.....) Men det er mulig å måle gjennomføringene før du demonterer. Du ser vel litt av gjengene på innsida der mutteren er mot skrogsiden. Bare å måle diameteren her med et skyvelær. Ang. trekile og hullsag så vurderte jeg den metoden også. Sikkert helt grei, men det gikk utrolig geit å slipe av flensen også. Anyway: Lykke til med jobben, den er enklere enn du frykter. Sitér dette innlegget www.seilbaaten.com www.facebook.com/seilbaaten Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.