maija27 Startet 15.Mars.2021 Del på Facebook Startet 15.Mars.2021 Jeg skal kjøre båten hjem til Oslo fra Bergen i og rundt påsken. 36 fot og kan marsje i 22-24 knt. Noen andre som kan ta følge deler av turen ? Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 16.Mars.2021 Del på Facebook Svart 16.Mars.2021 Se der var jo tråden allerede opprettet. Det hadde jeg ikke fått med meg. Gratulerer med ny båt. Og lykke til med planlegging. Har jo sendt deg noen ruter, du må gjerne spørre å grave. Så kommer nok lokalbefolkningen på ruta med gode tips til severdigheter på turen. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Trond123 Svart 16.Mars.2021 Del på Facebook Svart 16.Mars.2021 Grattis med ny båt! I bergensområdet pleier det å være billig(st) diesel på Lie på Sotra. (Libasbruket, omtrent rett vest for Flesland). Ellers er bunkring i Kopervik (nordre vågen) og Gismerøya i Mandal grei. Egersund har vært dyrt siste par årene. @Bjørn Løvjomås har god kontroll på rutevalgene. Stort sett samme ruter jeg også velger. Sitér dette innlegget Link to post
maija27 Svart 16.Mars.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mars.2021 Fine rutekart fra Bjørn ! Planlegger og holder på ! Sitér dette innlegget Link to post
maija27 Svart 16.Mars.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mars.2021 Og Trond, fint billig diesel kommer godt med ! Sitér dette innlegget Link to post
trixie2 Svart 16.Mars.2021 Del på Facebook Svart 16.Mars.2021 Denne karen startet fra Bergen i dag morges og ligger nå i Farsund. (Bunkrer?) Marsjfarten har vært rundt 30 knop, og tidsbruken hittil "en dag på kontoret". Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 16.Mars.2021 Del på Facebook Svart 16.Mars.2021 Hvis det er en Princess Riviera du skal hente så ville jeg ikke satset på 22-24 knop i marsjfart. Hvis det ikke er skiftet motorer i den er det vel 60 eller 61 motorer og da er kan det være litt dristig å dra avgårde fra Bergen i den farta. Følg ihvertfall nøye med på temperaturer 👍. Ønsker deg uansett god tur 😀 Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
maija27 Svart 17.Mars.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Mars.2021 Nei Princessen er i Kroatia den. Er Barracuda 1125 dette. Forøvrig ikke noe varmgang på 61 i 22 kn og 25grader i sjøen. Ikke mulig å dra til Kroatia i fjor og det ser jo dårlig ut også i år. Satser på ca 22 kn med Barracudaen. Sitér dette innlegget Link to post
sjøpølse Svart 22.Mars.2021 Del på Facebook Svart 22.Mars.2021 Hei, jeg henter kanskje også en båt i samme området rundt påsketid ser det ut til. Fortsatt en del usikkerhetsmomenter. Hvis du har fått noen ruteforslag og andre tips hadde jeg satt stor pris på det jeg også. Har stort sett bare fartet rundt i Oslofjorden tidligere :) Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 22.Mars.2021 Del på Facebook Svart 22.Mars.2021 @sjøpølse, send meg din epost i internmelding her på Bp, så skal jeg sende deg de ruteforslag jeg har sendt til trådstarter her. NB:ruteforslag må brukes på eget ansvar, å må gjennomgåes grundig for egen kontroll 👍🙂 Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Guest knerten67 Svart 22.Mars.2021 Del på Facebook Svart 22.Mars.2021 Gratulerer med ny båt, blir spennende å følge med Sitér dette innlegget Link to post
maija27 Svart 4.April.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.April.2021 Foreløpig har vi kommet til Haugesund. Står på land der etter havari på drev. Kjører dit med erstatningsdrev i morgen. Mye dårlig vær i vente så vi får se.... Sitér dette innlegget Link to post
Guest knerten67 Svart 4.April.2021 Del på Facebook Svart 4.April.2021 Off kjedelig da Sitér dette innlegget Link to post
Guest knerten67 Svart 4.April.2021 Del på Facebook Svart 4.April.2021 Håper dere får den hjelpen dere trenger og at de ordner seg. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 4.April.2021 Del på Facebook Svart 4.April.2021 Ikke vær å gå videre de neste 3 til 4 dagene. Håper du får god hjelp med drevet Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
larole Svart 4.April.2021 Del på Facebook Svart 4.April.2021 Hva i all verden skjedde? Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 4.April.2021 Del på Facebook Svart 4.April.2021 Auda kjedelig sånt ...........regner med selger ordner opp i dette ;-) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
sjøpølse Svart 21.April.2021 Del på Facebook Svart 21.April.2021 Kom du deg hjem til slutt, eller ligger båten fortsatt i Haugesund? Sitér dette innlegget Link to post
Scand 360 dc Svart 21.April.2021 Del på Facebook Svart 21.April.2021 Hva skjedde med drevet?? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.