Jump to content

Erfaring med Gala alu-rib - hvor mange hk trenges for å få den i plan?

Sørlannø

Recommended Posts

Hei båtfolk!

Jeg skal kjøpe ny lettbåt - og det ser ut til å bli Gala 270 Lite ev. Gala 270 Double Deck. Har mest lyst på sistnevnte, bl.a. pga. det er en bredere båt (med bedre plass), den har flatt gulv, og baug med plass til bensintank. Er det noen som har har erfaringer med noen av disse? 

Det jeg særlig lurer på, er hvor lett de går i plan? Har selv en 6hk firetakter, og vil helst ikke ha større pga barn er også brukere... Forhandler hadde ikke noen gode/konkrete svar på hvor mange kg den kunne dra i plan med en 6 hk - så nå håper jeg noen av båtplassens medlemmer kan hjelpe meg :-) Vil helst ikke kjøpe en båt som ikke klarer å dra meg + to små barn i plan (ca. 120 kg)

Har valget mellom sort og hvit farge - heller mot hvit - men mulig litt upraktisk? Noen som har mening om hvilket fargevalg som er best?

Redigert av Sørlannø (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...