Husakallen Startet 21.Mars.2021 Del på Facebook Startet 21.Mars.2021 Hei alle båtfolk, Har mulighet til å overta en seilbåt vederlagsfritt av kommunen mot at jeg får den fjernet. Før jeg takker ja hadde det vært interessant å vite hva slags type båt det er. Kan noen hjelpe? Den er ca 25-26 fot med akterkabin. Sitér dette innlegget Link to post
abro Svart 21.Mars.2021 Del på Facebook Svart 21.Mars.2021 Draco Summerwind er jeg ganske sikker på. De fleste av de var gule. Sitér dette innlegget Link to post
abro Svart 21.Mars.2021 Del på Facebook Svart 21.Mars.2021 http://www.flatsea.no/draco/product-range/summerwind.html Sitér dette innlegget Link to post
Husakallen Svart 21.Mars.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Mars.2021 Se der ja :) Tusen takk for svar. Har du noen erfaringer med båten? Sitér dette innlegget Link to post
abro Svart 21.Mars.2021 Del på Facebook Svart 21.Mars.2021 Har ingen erfaring med den dessverre. Bare sett den noen få ganger og synes den er en artig del av norsk plastbåthistorie🙂 Er vel ikke akkurat seilbåt som er det mest kjente fra Draco, så litt gøy synes jeg🙂 Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 21.Mars.2021 Del på Facebook Svart 21.Mars.2021 Bare å hente, noen helger med shining på den der så blir den solgt med en gang om du legger den ut på finn.no. I år er det selgers marked :=) Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.