Cort Adeler Startet 23.Mars.2021 Link til dette innlegget Startet 23.Mars.2021 Panellampene som viser tilstanden til henholdsvis startbatteri og forbruksbatteri virker nå bare for det ene, men er helt dødt for det andre. Batteriene virker tilsynelatende helt OK, båten starter og kjøleboksen kjøler. Jeg er nokså grønn når det gjelder strøm, men jeg antar at disse lampene styres via en sensor som sitter nær batteriene. Før jeg begynner å skru og måle, hadde det vært greit å vite hvilke ledninger som går til hva. Er det noen som ut fra bildet kan identifisere hvor jeg bør begynne? Er dette noe jeg kan få til selv? Alternativet er å få om bord en veldig flink, men nokså dyr, elektriker jeg kjenner… Sitér dette innlegget Link to post
shipahoy Svart 23.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2021 Sjekk sikringene, og at det ikke er noen løse ledninger. Hvor ligger båten? Det enkleste er hvis noen i havnen din har 15 min til å kikke på det. Ikke så lett å si noe ut fra bildene. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.