nor star 290.. Startet 23.Mars.2021 Link til dette innlegget Startet 23.Mars.2021 Har en princess 360 fra 1997 som har talgpakningen i hylsene på akslingene. men lurer på om noen vet hvilken str disse talgpakningene skal være. Ser Maritim har 6 og 8mm. Akslingene mine er 38,10mm. Sitér dette innlegget Link to post
Sørine Svart 30.April.2021 Link til dette innlegget Svart 30.April.2021 Du har sikkert fundet størrelsen nu da tråden er over en måned gammel... men de er 10 mm... eller rettere sagt det var de i min p360 med samme aksling.. har selv byttet til volvo kondomer så ikke mere vand dryp...? det er bare så fint ikke at få vand ind i båten...??? Sitér dette innlegget Link to post
nor star 290.. Svart 1.Mai.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2021 Hvordan fikk du Volvo kondomene til å passe? Sitér dette innlegget Link to post
Sørine Svart 1.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2021 Jeg kunne ikke bare snu flangerne der presser på talgpakningerne da de på min kun var 18 mm lange så jeg har fået drejet to nye flanger i tin bronze som så har en længde på 48 mm. Så er der også plads til boltene og pakdåsen kræver 36mm. Så er det bare at fjerne den gamle talgpakning og vand ring og så samle det hele på nyt. Så har jeg iøvrigt flyttet vand tilførslen til dem nye pakdåse..Det hele tog mig to dage.. ganske enkelt og relativ nemt.? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.