blakken Posted March 24, 2021 Share Posted March 24, 2021 (edited) Hei. Har solgt min NB820 sport og er på utkikk etter en større. NB840 tenker jeg kan være et godt alternativ størrelsesmessig og i forhold til innredningsløsninger. Syntes at 820’en banket og slo vel mye i motsjø. Hvordan vil 840’en oppleves i forhold? Ser jo at den også er rimelig brei og flat i bunnen. Har lest tidligere innlegg om samme tema, men hvordan vil man oppleve disse båtene i forhold til hverandre? Begge med drev. Edited March 24, 2021 by blakken (see edit history) Quote Link to post
Kjellg Posted March 24, 2021 Share Posted March 24, 2021 Du sier den slo mye i motsjø. Da hadde du drev? Har en Combi med aksling og jeg har ikke noe problem med det. Om du skal ha større båt og NB, så ville jeg heller sett på en 870. Quote Link to post
Skilsø 975 Artic Posted April 3, 2021 Share Posted April 3, 2021 Min opplevelse var at 840 slår mer enn 820, da sammenligner jeg drev-utgavene. Quote Link to post
Ida Marie III Posted April 3, 2021 Share Posted April 3, 2021 NB 820 sport med drev er kjent for å være hard i sjøen...har kjørt en del med slik båt... De utgavene med aksling er vel litt mykere i sjøen... Quote Link to post
Recommended Posts