blakken Startet 24.Mars.2021 Del på Facebook Startet 24.Mars.2021 (redigert) Hei. Har solgt min NB820 sport og er på utkikk etter en større. NB840 tenker jeg kan være et godt alternativ størrelsesmessig og i forhold til innredningsløsninger. Syntes at 820’en banket og slo vel mye i motsjø. Hvordan vil 840’en oppleves i forhold? Ser jo at den også er rimelig brei og flat i bunnen. Har lest tidligere innlegg om samme tema, men hvordan vil man oppleve disse båtene i forhold til hverandre? Begge med drev. Redigert 24.Mars.2021 av blakken (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 24.Mars.2021 Del på Facebook Svart 24.Mars.2021 Du sier den slo mye i motsjø. Da hadde du drev? Har en Combi med aksling og jeg har ikke noe problem med det. Om du skal ha større båt og NB, så ville jeg heller sett på en 870. Sitér dette innlegget Link to post
Skilsø 975 Artic Svart 3.April.2021 Del på Facebook Svart 3.April.2021 Min opplevelse var at 840 slår mer enn 820, da sammenligner jeg drev-utgavene. Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 3.April.2021 Del på Facebook Svart 3.April.2021 NB 820 sport med drev er kjent for å være hard i sjøen...har kjørt en del med slik båt... De utgavene med aksling er vel litt mykere i sjøen... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.