Frode_S Posted March 25, 2021 Share Posted March 25, 2021 (edited) Har et litt pinlig spørsmål - men sitter og planlegger solcelleinstallasjon og ble ratt i tvil hvilket batteri som er start og hvilket som er forbruk på Bavaria'n Har ikke tilgang på motorrommet nå for å se, da den ligger i opplag. Det er to batterier på babord side og ett på styrbord, noen som kjenner oppsettet på båten som kan kaste lys på spørsmålet mitt. Edited March 25, 2021 by Frode_S Nytt bilde (see edit history) Quote Link to post
pipe Posted March 25, 2021 Share Posted March 25, 2021 Så vidt jeg skjønner står det på tegningen. Babord side batteri 1 og 2 start Styrbord side batteri 3 forbruk Quote Link to post
Frode_S Posted March 25, 2021 Author Share Posted March 25, 2021 16 minutes ago, pipe said: Så vidt jeg skjønner står det på tegningen. Babord side batteri 1 og 2 start Styrbord side batteri 3 forbruk Har faktisk ikke sjekket selv, men selger sa det var to forbruksbatterier installert - har enkelinstallasjon med 1 Penta, så vil tro det kun er ett startbatteri. Quote Link to post
Frode_S Posted March 26, 2021 Author Share Posted March 26, 2021 Da var det avklart - er batteri 1 og 3 som er forbruksbatteri Quote Link to post
Recommended Posts