Frode_S Startet 25.Mars.2021 Link til dette innlegget Startet 25.Mars.2021 (redigert) Har et litt pinlig spørsmål - men sitter og planlegger solcelleinstallasjon og ble ratt i tvil hvilket batteri som er start og hvilket som er forbruk på Bavaria'n Har ikke tilgang på motorrommet nå for å se, da den ligger i opplag. Det er to batterier på babord side og ett på styrbord, noen som kjenner oppsettet på båten som kan kaste lys på spørsmålet mitt. Redigert 25.Mars.2021 av Frode_S Nytt bilde (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 25.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2021 Så vidt jeg skjønner står det på tegningen. Babord side batteri 1 og 2 start Styrbord side batteri 3 forbruk Sitér dette innlegget Link to post
Frode_S Svart 25.Mars.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2021 16 minutes ago, pipe said: Så vidt jeg skjønner står det på tegningen. Babord side batteri 1 og 2 start Styrbord side batteri 3 forbruk Har faktisk ikke sjekket selv, men selger sa det var to forbruksbatterier installert - har enkelinstallasjon med 1 Penta, så vil tro det kun er ett startbatteri. Sitér dette innlegget Link to post
Frode_S Svart 26.Mars.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2021 Da var det avklart - er batteri 1 og 3 som er forbruksbatteri Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.