kissan Startet 25.Mars.2021 Del på Facebook Startet 25.Mars.2021 Hei jeg har har hatt service på dreva dph-c drev det ene er pakket om og har en vp d6 310 hk 2005 mod gått ca 1200t. Det jeg ser når jeg starter opp er at det er en olje /diesel film bak båten. Hvis det er diesel , hva kan det komme av?er det olje , så er det vell mest sansynelig fra dreva, for jeg har ikke rørt styring eller tilten på dreva. Trenger noen råd fra noen kloke folk😜👍 Sitér dette innlegget Link to post
Knude Svart 25.Mars.2021 Del på Facebook Svart 25.Mars.2021 Kan allikevel være styring eller trimsylinder slanger . Drev har jo blitt tatt av og satt på igjen. Umulig å si sikkert men det var første tanken min. Mye kluss med de slangene....... Sitér dette innlegget Bygger 47 fot Trawler Yacht tegnet av Bruce Roberts Goodson Bygge 47 fot Trawler Yacht fra cd til ferdig båt Link to post
sjøpølse Svart 25.Mars.2021 Del på Facebook Svart 25.Mars.2021 Prøv å dreie på rattet med motorene av. Da presser du manuellt på styresylindrene og ser om det eventuelt kommer opp noe da. Sitér dette innlegget Link to post
kissan Svart 26.Mars.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mars.2021 Skal teste👍😊men hvis det er diesel , hva kan det være da?håper det bare er olje fra drev eller sylindrer Sitér dette innlegget Link to post
Martine29 Svart 26.Mars.2021 Del på Facebook Svart 26.Mars.2021 Hmmm... Kjøling motor, hvor er uttak.. Sitér dette innlegget Link to post
brs Svart 26.Mars.2021 Del på Facebook Svart 26.Mars.2021 kissan skrev 12 minutter siden: Skal teste👍😊men hvis det er diesel , hva kan det være da?håper det bare er olje fra drev eller sylindrer Hvis det er diesel, kan det være dieselkjøler som lekker. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.