Steihy Startet 27.Mars.2021 Del på Facebook Startet 27.Mars.2021 (redigert) Jeg har tatt i bruk batteridrill med Cranker bit for å heise seil. Funker som f. Nå kan jeg også be kompiser heise meg opp i masta, noe som tidligere bare gikk fint en gang for hver kompis - mye tyngre enn man tror. Men, man trenger begge hendene på drillen, det er stort moment. Jeg må derfor trekke fallet bak til skjøtevinsjen, som er selvskjøtende. Skulle gjerne hatt self-tailing på hyttetaket, men sånne er jo dyre. Det står en god two speed 40 på hver side. Nå leser jeg i PBO at Barton Marine lager denne "Wincher", som konverterer standard wincher i de fleste størrelser til self-tailing. Er det noen som har erfaring? http://www.bartonmarine.com/products-winches-and-winchers.asp Redigert 27.Mars.2021 av Steihy (see edit history) Sitér dette innlegget Jeg vil bo i sjøbod og gå i gubbdagis. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.