Friskfres Startet 27.Mars.2021 Del på Facebook Startet 27.Mars.2021 Skal snart ta tak i båten for året. Kalesjen er vasket og pakket vekk. Tenkte å montere og impregnere så fort det er ein finværsperiode. Jeg har kjøpt en sprayflaske med snappy impregnering med teflon, virker som samme opplegg som starbrite sin. Flaska er på 650ml, holder dette til en hel kalesje? Det er en 20-fots daycruiser det er snakk om. Usikker på hvor mange m2 kalesjen dekker, men båtstørrelsen gir vell et bilde over hvor stor kalesjen er. Sitér dette innlegget Link to post
Corvin17 Svart 27.Mars.2021 Del på Facebook Svart 27.Mars.2021 Jeg brukte vel omtrent 6-700ml på kalesje til en 17 foter... den har riktignok ganske stor kalesje til 17 fot å være, og jeg tok litt godt i med spray, så mulig det rekker akkurat til din 20 foter, men er jo kanskje ingen krise å kjøpe en ekstra flaske i tilfelle, bruker du den ikke nå så får du nok bruk for den til neste sommer Sitér dette innlegget Link to post
Friskfres Svart 28.Mars.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Mars.2021 Corvin17 skrev for 10 timer siden: Jeg brukte vel omtrent 6-700ml på kalesje til en 17 foter... den har riktignok ganske stor kalesje til 17 fot å være, og jeg tok litt godt i med spray, så mulig det rekker akkurat til din 20 foter, men er jo kanskje ingen krise å kjøpe en ekstra flaske i tilfelle, bruker du den ikke nå så får du nok bruk for den til neste sommer Takk for svar, tenker eg kjøper en til da :-) Sitér dette innlegget Link to post
Olevine Svart 28.Mars.2021 Del på Facebook Svart 28.Mars.2021 Jeg klarte meg med 1 liter til kalesja på en 27 fots Skilsø. Fikk beskjed av kalesjemakeren jeg kjøpte av om å bruke lite. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.