Jump to content

Prosjekttråd. Diverse mindre masteprosjekt påsken 2021

Ask

Recommended Posts

Hei. 

Ja Seilfred. Det er eit 2-tal som er eit merke frå produksjonen. Kvifor veit eg ikkje. 

Jannmar. Takk for tips. Eg tok ikkje tjangsen på å skru på greiene. Dersom gjengene hadde blitt øydelagt hadde eg ikkje turt å heisa segl. Då kunne eg tapt mykje av sesongen. 

Eg smurte enden av bolten med fett, og skrudde greiene saman. 

• 2 uker senere...

Eg laga nye lazyjacks, men må justera dei litt.

Eg nytta eksisterande feste i masta, men festa spleiste to kauser til kvart sitt tau. Taua festa eg til salingshorna.

Då får eg trekt lazyjackane litt frå kvarandre, og forhåpentlegvis blir det litt lettare å heisa storseglet.

I dette prosjektet har eg:

Montert ny radarantenna.

Skifta pæra i motorlanterna.

Montert nytt dekkslys, led.

Spraya masteskinna.

Skifta vhf-antenna.

Spraya vindmålaren og windexen med WD40.

Inspisert riggen etter beste evne.

Vaska deler av riggen for grønska. (Under salingshorn, radarreflektoren)

Montert nye lazyjacks og montert desse på ein forhåpentlegvis betre måte. Eg unngår å måtte gå opp på hyttetaket, på begge sider av bommen, for å justera lazyjacksane, men kan gjera dette ved masta.

Flytta "utløpet" til genoafallet til der spinnakerfallet kjem ut, og omvendt. Genoafalletblir brukt nokre få gangar i året, men spinnakerfallet er mykje brukt. No er avlastaren til spinnakerfallet lågare, og lettare å nå.

Innimellom har eg rensa vassutskiljaren. Dette var inni.

Dieselrusk.JPG.dbae7638f8e45c6c18708a96ed13cec7.JPG

Så til eit spørsmål.

Den nye whf-kabelen har terminalar. Kabelen er ca. 6 meter for lang. er det best å berre kveila overskytande kabel, eller bør eg heller kappa ekstra lengda av kabelen, og ha på ny terminal? Kabelen er RG 58

Det gjenstår òg å montera den nye kartplottaren, ny vhf m. ais, og ny ais-antenna.

+ ørten andre småting, men det har heldigvis ikkje noko med masta å gjera.

Ifht antennekabel så blir det fordel og ulemper.

Kutte kabel: Marginalt bedre signalkvalitet, kortere kabel er normalt alltid bedre. Dersom en kveiler en kabel kan lage spole-effekt og det vil også kunne forringe signalkvalitet. Det er ikke så vanskelig å kutte en rg58 og feste fast ny plugg, men det er litt avhengig av hvilken type plugg som skal festes. Noen er lettere å feste enn andre. En bør ha ei grei krymptetang som oftest for å få til å feste kabel til plugg godt nok. Avstandene som en kutter inner / ytter / skjerm etc er avgjørende for å få til å feste en ny plugg på god måte. Tipper youtube gir deg en fin film som viser hvordan gjøre det.

Ikke kutte kabel: Mer fleksibelt ifht fremtidige muligheter. Gir deg mulighet til å plassere ting på andre plasser, Kutte enden av kabel flere ganger dersom det er slitasje i enden (lite trolig i dette oppsettet). Kjedelig å dra ny kabel gjennom masten en gang til.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...