Jannmar Svart 13.April.2021 Del på Facebook Svart 13.April.2021 Ask skrev for 6 timer siden: Spørsmålet er om eg risikerer å øydelegga gjengene om eg varmar opp bolten med ein propanbrennar? Du må varme hylsa, ikke bolten. Det er hylsa som skal bli større. Sitér dette innlegget Link to post
seilfred Svart 13.April.2021 Del på Facebook Svart 13.April.2021 seilfred skrev On 28.3.2021 at 16.35: Det er vel ikke en slags setskrue det der vel? Ville ikke tro det, Men noe er det jo.. Fant du egentlig ut hva dette var? Ble helt nysgjerrig.... Sitér dette innlegget Jeg vet ikke hvorfor min båt lekker, men en dag kommer jeg til bunns i problemet! Link to post
Ask Svart 13.April.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.April.2021 Hei. Ja Seilfred. Det er eit 2-tal som er eit merke frå produksjonen. Kvifor veit eg ikkje. Jannmar. Takk for tips. Eg tok ikkje tjangsen på å skru på greiene. Dersom gjengene hadde blitt øydelagt hadde eg ikkje turt å heisa segl. Då kunne eg tapt mykje av sesongen. Eg smurte enden av bolten med fett, og skrudde greiene saman. Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 28.April.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.April.2021 Hei Masteprosjektet er ferdig, og stillaset er tatt ned. Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 28.April.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.April.2021 Eg laga nye lazyjacks, men må justera dei litt. Eg nytta eksisterande feste i masta, men festa spleiste to kauser til kvart sitt tau. Taua festa eg til salingshorna. Då får eg trekt lazyjackane litt frå kvarandre, og forhåpentlegvis blir det litt lettare å heisa storseglet. I dette prosjektet har eg: Montert ny radarantenna. Skifta pæra i motorlanterna. Montert nytt dekkslys, led. Spraya masteskinna. Skifta vhf-antenna. Spraya vindmålaren og windexen med WD40. Inspisert riggen etter beste evne. Vaska deler av riggen for grønska. (Under salingshorn, radarreflektoren) Montert nye lazyjacks og montert desse på ein forhåpentlegvis betre måte. Eg unngår å måtte gå opp på hyttetaket, på begge sider av bommen, for å justera lazyjacksane, men kan gjera dette ved masta. Flytta "utløpet" til genoafallet til der spinnakerfallet kjem ut, og omvendt. Genoafalletblir brukt nokre få gangar i året, men spinnakerfallet er mykje brukt. No er avlastaren til spinnakerfallet lågare, og lettare å nå. Innimellom har eg rensa vassutskiljaren. Dette var inni. Så til eit spørsmål. Den nye whf-kabelen har terminalar. Kabelen er ca. 6 meter for lang. er det best å berre kveila overskytande kabel, eller bør eg heller kappa ekstra lengda av kabelen, og ha på ny terminal? Kabelen er RG 58 Det gjenstår òg å montera den nye kartplottaren, ny vhf m. ais, og ny ais-antenna. + ørten andre småting, men det har heldigvis ikkje noko med masta å gjera. Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 1.Mai.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mai.2021 Hei Både påsken, og jobbane på masta er over, og tråden blir avslutta. Men er det ingen som har tankar om eg bør korta ned vhf-antenna, eller ikkje? Ask Sitér dette innlegget Link to post
rebop Svart 1.Mai.2021 Del på Facebook Svart 1.Mai.2021 Ifht antennekabel så blir det fordel og ulemper. Kutte kabel: Marginalt bedre signalkvalitet, kortere kabel er normalt alltid bedre. Dersom en kveiler en kabel kan lage spole-effekt og det vil også kunne forringe signalkvalitet. Det er ikke så vanskelig å kutte en rg58 og feste fast ny plugg, men det er litt avhengig av hvilken type plugg som skal festes. Noen er lettere å feste enn andre. En bør ha ei grei krymptetang som oftest for å få til å feste kabel til plugg godt nok. Avstandene som en kutter inner / ytter / skjerm etc er avgjørende for å få til å feste en ny plugg på god måte. Tipper youtube gir deg en fin film som viser hvordan gjøre det. Ikke kutte kabel: Mer fleksibelt ifht fremtidige muligheter. Gir deg mulighet til å plassere ting på andre plasser, Kutte enden av kabel flere ganger dersom det er slitasje i enden (lite trolig i dette oppsettet). Kjedelig å dra ny kabel gjennom masten en gang til. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.