Campingcruisern Startet 28.Mars.2021 Link til dette innlegget Startet 28.Mars.2021 (redigert) Holder på å fjerne gammelt skrogtrekk i båten og lurer på om der har noen bra triks for å få fjernet dette enklest mulig. Nå holder jeg på med en tapetkniv og skjærer for å dra av mindre biter og skraper bort limen ned ett tappjern. ? Redigert 28.Mars.2021 av Campingcruisern (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 28.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2021 Det finnes noen kjemikalier som kanskje tar limet, ala decalfjerner fra Biltema. Ingen anelse om det funker på kontaktlim. For ren mekanisk fjerning så ville jeg prøvd Fein med knivblad. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Frivakt Svart 28.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2021 Gjorde samme jobben for noen år siden. Endte opp med å bruke en slik nylonrondell. Sitér dette innlegget Link to post
Baat_man Svart 28.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2021 Gjorde det samme i Hardtop her om dagen med en Fein med glatt blad, fungerte supert. Sitér dette innlegget Link to post
Campingcruisern Svart 28.Mars.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2021 Baat_man skrev 17 minutter siden: Gjorde det samme i Hardtop her om dagen med en Fein med glatt blad, fungerte supert. Hmmm....Det må jeg prøve. Har liggende ett par multikuttere, så en av dem har sikkert noe slikt tilbehør ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.