Vestlandssong Startet 28.Mars.2021 Link til dette innlegget Startet 28.Mars.2021 Eg har lyst å montere baugstige på båten, og desse festene var montert på båten då me kjøpte den. Er det nokon som kan sei om dette er fester til baugstige, og kva type stige som i såfall passer til slike fester? Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 28.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2021 (redigert) Det er det. vangen på stigen har en form som passer nedi hakket, og på stigend nedre del sitter en Y som går inn mot baugen. Jeg har ikke funnet at di er i salg lenger, jeg hadde likt på en Scand Classic fra 81. Redigert 28.Mars.2021 av jørn (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Vestlandssong Svart 28.Mars.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2021 jørn skrev On 28.3.2021 at 16.53: Det er det. vangen på stigen har en form som passer nedi hakket, og på stigend nedre del sitter en Y som går inn mot baugen. Jeg har ikke funnet at di er i salg lenger, jeg hadde likt på en Scand Classic fra 81. Vis hele sitatet Takk for svar. Hmm, då kan det hende eg ikkje får tak i ein stige som passer kanskje.. Hugser du kva denne patenten heiter? Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 28.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2021 (redigert) Aner ikke hva det heter, men ser at folk selger på finn nå og da. Denne ligner, men dårlig bildet av festet. Kan jo be de sende deg bilde. Finnkode: 212518235 Redigert 28.Mars.2021 av jørn (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 28.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2021 Fant den: Finnkode 191186487 Ilas (Industri lamberseter). Flere tilsalgs på finn. Sitér dette innlegget Link to post
Vestlandssong Svart 28.Mars.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2021 Ah, supert. Skal sjekke ut desse ?? Sitér dette innlegget Link to post
Andora Svart 28.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2021 Jeg har en baugstige med fester som sto på masteren min før jeg satte på baugspyd, den er til salgs. Pm om du er interessert. Sitér dette innlegget Link to post
Vestlandssong Svart 29.Mars.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2021 Andora skrev On 28.3.2021 at 20.58: Jeg har en baugstige med fester som sto på masteren min før jeg satte på baugspyd, den er til salgs. Pm om du er interessert. Vis hele sitatet Takk for det. Har vorte kontakta av ein annan som har ein som kanskje passer også. Skal ta nokre mål ein av dagene. Hvis den ikkje passer tar eg kontakt med deg. :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.