Vestlandssong Posted March 28, 2021 Share Posted March 28, 2021 Eg har lyst å montere baugstige på båten, og desse festene var montert på båten då me kjøpte den. Er det nokon som kan sei om dette er fester til baugstige, og kva type stige som i såfall passer til slike fester? Quote Link to post
jørn Posted March 28, 2021 Share Posted March 28, 2021 (edited) Det er det. vangen på stigen har en form som passer nedi hakket, og på stigend nedre del sitter en Y som går inn mot baugen. Jeg har ikke funnet at di er i salg lenger, jeg hadde likt på en Scand Classic fra 81. Edited March 28, 2021 by jørn (see edit history) Quote Link to post
Vestlandssong Posted March 28, 2021 Author Share Posted March 28, 2021 jørn skrev 18 minutter siden: Det er det. vangen på stigen har en form som passer nedi hakket, og på stigend nedre del sitter en Y som går inn mot baugen. Jeg har ikke funnet at di er i salg lenger, jeg hadde likt på en Scand Classic fra 81. Takk for svar. Hmm, då kan det hende eg ikkje får tak i ein stige som passer kanskje.. Hugser du kva denne patenten heiter? Quote Link to post
jørn Posted March 28, 2021 Share Posted March 28, 2021 (edited) Aner ikke hva det heter, men ser at folk selger på finn nå og da. Denne ligner, men dårlig bildet av festet. Kan jo be de sende deg bilde. Finnkode: 212518235 Edited March 28, 2021 by jørn (see edit history) Quote Link to post
jørn Posted March 28, 2021 Share Posted March 28, 2021 Fant den: Finnkode 191186487 Ilas (Industri lamberseter). Flere tilsalgs på finn. Quote Link to post
Vestlandssong Posted March 28, 2021 Author Share Posted March 28, 2021 Ah, supert. Skal sjekke ut desse ?? Quote Link to post
Andora Posted March 28, 2021 Share Posted March 28, 2021 Jeg har en baugstige med fester som sto på masteren min før jeg satte på baugspyd, den er til salgs. Pm om du er interessert. Quote Link to post
Vestlandssong Posted March 29, 2021 Author Share Posted March 29, 2021 Andora skrev for 9 timer siden: Jeg har en baugstige med fester som sto på masteren min før jeg satte på baugspyd, den er til salgs. Pm om du er interessert. Takk for det. Har vorte kontakta av ein annan som har ein som kanskje passer også. Skal ta nokre mål ein av dagene. Hvis den ikkje passer tar eg kontakt med deg. :-) Quote Link to post
Recommended Posts