Mouche Svart 3.April.2021 Link til dette innlegget Svart 3.April.2021 LAKA skrev 42 minutter siden: Helt sprøtt. Han som ligger i nabobåsen min kjøpte en slik demobåt (helt ubrukt, kun stått i utstiling) rett før jul og betalte 580 000,. med 200 Suzuki og masse utstyr. Helt uvanlig at den båten har blitt utstyrt med en 200hk da alle jeg har sett, nye eller brukte, har hatt enten 150 eller 175hk som for øvrig er maks godkjenning på båten. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
LAKA Svart 3.April.2021 Link til dette innlegget Svart 3.April.2021 (redigert) Mouche skrev 12 minutter siden: Helt uvanlig at den båten har blitt utstyrt med en 200hk da alle jeg har sett, nye eller brukte, har hatt enten 150 eller 175hk som for øvrig er maks godkjenning på båten. Du har helt rett. Måtte ned i båthavna å sjekke. Jeg som blingser. Det er ikke en Antares 7, men en Barracuda 7. Redigert 3.April.2021 av LAKA (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 3.April.2021 Link til dette innlegget Svart 3.April.2021 (redigert) Jeg ønsker meg en 21-25 fot daycrusier med stor solseng bak så da koker det ned til amerikansk drev båt med V8. Selv båter med ett begrenset publikum har prisene godt rett til værs men regner med at de fleste av de båtene i denne gruppen ikke ble solgt i fjor og dukker opp på finn igjen. En så lenge beholder jeg den gamle båten på hytta eller kanskje jeg drister meg til noen bud utpå sommeren Redigert 3.April.2021 av pipe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
snekkerbod Svart 3.April.2021 Link til dette innlegget Svart 3.April.2021 Mouche skrev for 2 timer siden: I følge annonsen er den nå solgt og til den kjekke pris av 638.000! Til de som håper å få kjøpt båt på tilbud i år; Lykke til! Godt salg. Merker meg at dette er båter som kjøpes av folk som bor eller har hytte på en slik plass at man trenger en slik type båt. Da har man kanskje ikke noe valg om båten man har fra før av ulike årsaker ikke kan brukes. Og betalingsviljen deretter. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 4.April.2021 Link til dette innlegget Svart 4.April.2021 LAKA skrev for 11 timer siden: Du har helt rett. Måtte ned i båthavna å sjekke. Jeg som blingser. Det er ikke en Antares 7, men en Barracuda 7. Og det er vel en noe "enklere" utstyrt båt og derfor en del billigere. Ser det ligger en slik båt på finn, 2017-modell som mer velutstyrt, men prisantydning er 600'. Tror også at den har det "gamle" skroget som ikke er like bra. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
LAKA Svart 4.April.2021 Link til dette innlegget Svart 4.April.2021 Mouche skrev 54 minutter siden: Og det er vel en noe "enklere" utstyrt båt og derfor en del billigere. Ser det ligger en slik båt på finn, 2017-modell som mer velutstyrt, men prisantydning er 600'. Tror også at den har det "gamle" skroget som ikke er like bra. Det stemmer nok det. Akkurat denne båten er rimelig god utstyrt med tanke på elektronikk og utstyr, men det er i utgangspunktet en ganske enkel og primitiv båt. Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 4.April.2021 Link til dette innlegget Svart 4.April.2021 tevjen skrev On 31.3.2021 at 21.42: Har siden 2017 vært på utkikk etter en Askeladden Z8. Har lagret søk på finn og sett et titall av disse båten komme å gå de siste årene. Det jeg ser nå er båter som lå ute for 550-600.000 i 2017 ligger nå ute til 650-750.000 kroner (!) Gjelder dette båter generelt for tiden? God påske :) Ja de båtene jeg hadde lyst på i fjor lå på rundt 300 000. De samme båtene ligger nå til 400 000 ++syntes det var for mye i fjor så det blir neppe byte av båt på hytta i år. Jeg hadde heller sett for meg ett kraftig prisnedgang på DC med bensin v8 og drev gitt signalene i fra regjeringen og det faktum att dette er lite populære båter i markedet. Men jeg trenger en badebåt med stor solseng så da er man rimelig låst til denne type båt. Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 4.April.2021 Link til dette innlegget Svart 4.April.2021 tevjen skrev On 31.3.2021 at 21.42: Har siden 2017 vært på utkikk etter en Askeladden Z8. Har lagret søk på finn og sett et titall av disse båten komme å gå de siste årene. Det jeg ser nå er båter som lå ute for 550-600.000 i 2017 ligger nå ute til 650-750.000 kroner (!) Gjelder dette båter generelt for tiden? God påske :) Ja de båtene jeg hadde lyst på i fjor lå på rundt 300 000. De samme båtene ligger nå til 400 000 ++syntes det var for mye i så det blir neppe bytte av båt på hytta i år. Jeg hadde heller sett for meg ett kraftig prisnedgang på DC med bensin v8 og drev gitt signalene i fra regjeringen og det faktum att dette er lite populære båter i markedet. Men jeg trenger en badebåt med stor solseng så da er man rimelig låst til denne type båt. Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 4.April.2021 Link til dette innlegget Svart 4.April.2021 tevjen skrev On 31.3.2021 at 21.42: Har siden 2017 vært på utkikk etter en Askeladden Z8. Har lagret søk på finn og sett et titall av disse båten komme å gå de siste årene. Det jeg ser nå er båter som lå ute for 550-600.000 i 2017 ligger nå ute til 650-750.000 kroner (!) Gjelder dette båter generelt for tiden? God påske :) Ja de båtene jeg hadde lyst på har ligget på 300 000 De samme båtene ligger nå til 400 000 ++syntes det var for mye i så det blir neppe bytte av båt på hytta i år. Jeg hadde heller sett for meg ett kraftig prisnedgang på DC med bensin v8 og drev gitt signalene i fra regjeringen og det faktum att dette er lite populære båter i markedet. Men jeg trenger en badebåt med stor solseng så da er man rimelig låst til denne type båt. Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 4.April.2021 Link til dette innlegget Svart 4.April.2021 pipe skrev 29 minutter siden: Ja de båtene jeg hadde lyst på har ligget på 300 000 De samme båtene ligger nå til 400 000 ++syntes det var for mye i så det blir neppe bytte av båt på hytta i år. Jeg hadde heller sett for meg ett kraftig prisnedgang på DC med bensin v8 og drev gitt signalene i fra regjeringen og det faktum att dette er lite populære båter i markedet. Men jeg trenger en badebåt med stor solseng så da er man rimelig låst til denne type båt. Jeg synes DC med bensin V8 har vært lavt priset i mange år. Sammenlignet med tilsvarende utenbordsmotoriserte båter mener jeg man har kunnet gjøre gode handler på kvalitetsbåter. At prisene på disse båtene skal ytterligere ned tror jeg ikke. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.