Roger og Olina Startet 1.April.2021 Del på Facebook Startet 1.April.2021 Er på vei hjem etter å ha hentet båt. Oppdaget i går når jeg monterte ny VHF at antennekoblingen ikke passer på den nye VHF en. Så er det noen i nærheten som har en å selge, så hadde det vært topp 🙂 Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 1.April.2021 Del på Facebook Svart 1.April.2021 Hvordan ser den ut? (Bilde) Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Roger og Olina Svart 1.April.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.April.2021 Mener det er denne som skal passe. Sitér dette innlegget Link to post
Roger og Olina Svart 1.April.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.April.2021 Denne er det nok.. https://seatronic.no/glomex-plugg-fme-han-til-vhf-han?gclid=EAIaIQobChMI0JiF3JHd7wIVhADmCh2coA09EAQYCCABEgJhZvD_BwE Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 1.April.2021 Del på Facebook Svart 1.April.2021 Jeg trodde jeg hadde en slik,men det var feil. Hadde også på kabelen i båten, men den var satt fast (fabrikkmontert). Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Knude Svart 1.April.2021 Del på Facebook Svart 1.April.2021 Om det er hann kontakten så har jeg. Sitér dette innlegget Bygger 47 fot Trawler Yacht tegnet av Bruce Roberts Goodson Bygge 47 fot Trawler Yacht fra cd til ferdig båt Link to post
Roger og Olina Svart 1.April.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.April.2021 Knude skrev 2 minutter siden: Om det er hann kontakten så har jeg. Topp.. er du i båten? Sitér dette innlegget Link to post
Knude Svart 1.April.2021 Del på Facebook Svart 1.April.2021 Jepp. Sitér dette innlegget Bygger 47 fot Trawler Yacht tegnet av Bruce Roberts Goodson Bygge 47 fot Trawler Yacht fra cd til ferdig båt Link to post
Roger og Olina Svart 1.April.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.April.2021 Grand Banks jr skrev 8 minutter siden: Jeg trodde jeg hadde en slik,men det var feil. Hadde også på kabelen i båten, men den var satt fast (fabrikkmontert). Uansett, takk så mye for at du sjekket 🙃🙂 Sitér dette innlegget Link to post
TrikkerN Lønning Svart 1.April.2021 Del på Facebook Svart 1.April.2021 Roger og Olina skrev 28 minutter siden: Uansett, takk så mye for at du sjekket 🙃🙂 Blir det overnatting i Grimstad?😊 Sitér dette innlegget Link to post
Roger og Olina Svart 1.April.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.April.2021 TrikkerN Lønning skrev 2 minutter siden: Blir det overnatting i Grimstad?😊 Jepp, blir overnatting her 🙂 Sitér dette innlegget Link to post
TrikkerN Lønning Svart 1.April.2021 Del på Facebook Svart 1.April.2021 Roger og Olina skrev 1 minutt siden: Jepp, blir overnatting her 🙂 Dere var heldig med været ☀️ Håper dere har blitt kvitt lukten ombord 😊 Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 1.April.2021 Del på Facebook Svart 1.April.2021 Bare å sjå positivt på det,det lukter ikkje diesel,det lukter sommer 😁😁 Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 1.April.2021 Del på Facebook Svart 1.April.2021 Håper du får fikset VHF`n her er en topp kanalplan, https://stockholmradio.se/wp-content/uploads/2021/03/Nordenkartan-2021.pdf fin å laminere med denne på baksiden https://telenormaritimradio.blob.core.windows.net/tmr/1891/76405-20_noedprossedyrer_no_k5.pdf Nyt de fine dagene. Men du bør være hjemme før Søndag kveld etter prognosen. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.