Swingswong Posted April 1, 2021 Share Posted April 1, 2021 Hvilken rekkefølge pleier dere å gjøre klargjøringen? Jeg har snart skrapet ferdig og skal grunne og legge på bunnstoff. Er det noen grunn til å ikke gjøre dette før jeg vasker og polerer båten? Quote Link to post
The Saint Posted April 1, 2021 Share Posted April 1, 2021 Jeg pleier å vaske å polere båten før jeg legger bunnstoff. Da slipper jeg miss farging av bunnstoffet som følge av såpe som renner ned på bunnstoffet. Men dette er kun av estetiske grunner. Har opplevd å få lyse / hvite striper på bunnstoffet etter såpevann som har rent nedover. Quote Link to post
Frivakt Posted April 1, 2021 Share Posted April 1, 2021 Min rekkefølge: - vask - vannlinjerens - bunnstoff - polering Quote Link to post
Mouche Posted April 1, 2021 Share Posted April 1, 2021 Skrog er vasket, polert og vokset opp til fenderlist og neste nå blir bunnstoff. Quote Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Recommended Posts