Swingswong Startet 1.April.2021 Del på Facebook Startet 1.April.2021 Hvilken rekkefølge pleier dere å gjøre klargjøringen? Jeg har snart skrapet ferdig og skal grunne og legge på bunnstoff. Er det noen grunn til å ikke gjøre dette før jeg vasker og polerer båten? Sitér dette innlegget Link to post
The Saint Svart 1.April.2021 Del på Facebook Svart 1.April.2021 Jeg pleier å vaske å polere båten før jeg legger bunnstoff. Da slipper jeg miss farging av bunnstoffet som følge av såpe som renner ned på bunnstoffet. Men dette er kun av estetiske grunner. Har opplevd å få lyse / hvite striper på bunnstoffet etter såpevann som har rent nedover. Sitér dette innlegget Link to post
Frivakt Svart 1.April.2021 Del på Facebook Svart 1.April.2021 Min rekkefølge: - vask - vannlinjerens - bunnstoff - polering Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 1.April.2021 Del på Facebook Svart 1.April.2021 Skrog er vasket, polert og vokset opp til fenderlist og neste nå blir bunnstoff. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.