Sjeldenutpå Startet 1.April.2021 Del på Facebook Startet 1.April.2021 Når eg såg Poseidon spurte om ekkolodd så kom eg på at eg har ein dings i boden. Den vil eg nok aldri få brukt, men vist eg skal selge bør eg vite kva det er. Embalasjen har minimalt med merking. Kan nokon kikke på bildene og bistå ? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
abbor Svart 2.April.2021 Del på Facebook Svart 2.April.2021 Sannsynligvis en Airmar B744V 600W 50/200 kHz svinger med fart og temperatur. Kan se ut som en eldre Furuno 8-pinns kontakt. Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 2.April.2021 Del på Facebook Svart 2.April.2021 Jepp. Det Furuno kaller Triducer. Har hatt noen av dem. Termometerdelen slutter å virke etter to år og pick-up'en til loggen slutter å virke etter tre år. Piezodelen virker inn i evigheta. Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 2.April.2021 Del på Facebook Svart 2.April.2021 På nyere utgaver så sitter temperatursensoren på innsatsen som kan byttes. Men det greieste er vel å montere en ekstern NMEA 2000 temperatursensor når den integrerte slutter å fungere. Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 3.April.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.April.2021 Takker for tips. Eg får prøva i annonsa, kanskje nokon har ein eldre installasjon og treng reserve 👍 Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.