Sjeldenutpå Startet 1.April.2021 Link til dette innlegget Startet 1.April.2021 Når eg såg Poseidon spurte om ekkolodd så kom eg på at eg har ein dings i boden. Den vil eg nok aldri få brukt, men vist eg skal selge bør eg vite kva det er. Embalasjen har minimalt med merking. Kan nokon kikke på bildene og bistå ? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
abbor Svart 2.April.2021 Link til dette innlegget Svart 2.April.2021 Sannsynligvis en Airmar B744V 600W 50/200 kHz svinger med fart og temperatur. Kan se ut som en eldre Furuno 8-pinns kontakt. Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 2.April.2021 Link til dette innlegget Svart 2.April.2021 Jepp. Det Furuno kaller Triducer. Har hatt noen av dem. Termometerdelen slutter å virke etter to år og pick-up'en til loggen slutter å virke etter tre år. Piezodelen virker inn i evigheta. Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 2.April.2021 Link til dette innlegget Svart 2.April.2021 På nyere utgaver så sitter temperatursensoren på innsatsen som kan byttes. Men det greieste er vel å montere en ekstern NMEA 2000 temperatursensor når den integrerte slutter å fungere. Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 3.April.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.April.2021 Takker for tips. Eg får prøva i annonsa, kanskje nokon har ein eldre installasjon og treng reserve ? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.